Tatabányai Éltes Mátyás Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény, Általános Iskola, Szakiskola és Készségfejlesztő Iskola

Hírek

Zánkán táboroztunk 2.turnus

Újra Zánkán táboroztunk 2018. július 29 és augusztus 3 között:). Táborozás előtt Székesfehérváron a Bory- vár kőszobrait és csodálatos rózsakertjét tekintettük meg, ezt követően birtokba vettük Zánkán a tábort, ezen belül pedig a lila altábort. Sok programunk volt, rengeteg élményben volt részünk, illetve számos csodálatos emlékkel tértünk haza, melyet nem vehet el tőlünk senki :). Ezek között szerepelt: megnéztük a tűztáncot, majd a tábori zászló felhúzását követően sokat táncoltunk.
A 2. nap reggelén lézerharcban bizonyítottunk, majd a lányok báb előadáson voltak, a fiúk pedig a papír újrahasznosításáról, illetve környezetvédelemről hallhattak előadást, valamint környezetvédelmi totót töltöttek ki. Délután strandoltunk, majd este Pápai Joci koncertjét néztük, hallgattuk. 21.30-tól pedig energiától feltöltődve vágtunk neki az éjszakai túrának, majd jutalmaztuk meg magunkat.
A 3. napon egy nagyon érdekes kísérleti előadáson voltak statiszták tanulóink. Délután birtokba vettük a Balatont és fürdés után hajókázni mentünk. A bátor fiaink még a strandon található kamikaze csúszdát is kipróbálták.
A 4. napon falmászást próbáltuk ki. Ebéd után sajnos a strandra nem tudtuk lemenni, ezért a társalgóban Activity játékot játszottunk, majd egy drogprevenciós előadás résztvevői voltunk. A vihart követően nem adtuk fel, amikor elmúlt a másod fokú viharjelzés egyből rohantunk a strandra, ott pedig sárkány hajózni. Este a tábortüzet elmosta az eső, ezért helyette karaoke partin vettünk részt.
Az 5. napon a Haditechnikai parkba tértünk be, és néztük meg a járműveket. Ezt követően trambulinoztunk, majd kézműveskedtünk, végül pedig megtapasztalhattuk, hogyan kell a kezünkről a rengeteg bacilust eltávolítani. Ebéd után sokat fürödtünk, illetve pizzázással búcsúztunk a strandtól. a kisvonattal elmentünk újra lézer harcolni, illetve szám háborúzni, majd készültünk az esti táborzáró buliba. A tábortól elköszöntünk, de megígértük, hogy egy év múlva újra visszatérünk.

További képek az iskola facebook oldalán tekinthetőek meg: https://www.facebook.com/login/?next=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fgroups%2F820720457993239%2F

<< Vissza az előző oldalra

Megosztás:  Facebook
kodowanie html5 css, projektowanie stron internetowych , PSD2HTML, PSD HTML, proste strony www, cięcie PSD, tworzenie stron,